Support

Frakt & Returer

Frakt & Returer

Frakt

** Observera att på grund av storleken på våra produkter är de svåra att leverera, på grund av detta kan det resultera i några mindre skrubber på undersidan av din båt – ingenting mer än vad som skulle hända vid första användningen. Om du vill undvika detta, vänligen kontakta oss själv för att samla in varan. **

Vad är din leveranstid?

Vi kommer att börja behandla din beställning så snart vi kan, men senast om två dagar. Objekten kommer normalt fram under två veckor.

När kommer exakt mina varor att komma?

Transportören kommer att kontakta dig angående de specifika leverans tiderna. Försök att vara något flexibel när det gäller leverans tider eftersom leverans av stora båtar till kunder är mycket mer komplex än standardpaket.

Kontrollera alltid varor visuellt vid ankomst för skador. Om förpackningen är synligt skadad, se till att skriva ner den på CMR. Det är också bra att skapa bilder på de skadade områdena och skicka dem till info@taheoutdoors.com tillsammans med ditt beställningsnummer.

 

Vad ska jag göra om min artikel kommer fel / defekt?

Om du tror att din produkt är felaktig eller defekt på grund av tillverkningsfel måste du kontakta oss innan vi kan behandla anspråket. I vissa situationer kan vi behöva få artikeln tillbaka för att bedöma och fatta ett beslut. Kunden är ansvarig för kostnaderna för returen tills vi samtycker till att produkten är felaktig, och sedan återbetalar vi denna avgift.

Returer

Kan jag ändra mig?

Ja, du kan returnera artiklar till oss för en fullständig återbetalning (minus fraktkostnader för retur *) under följande villkor:

Varor returneras inom 14 dagar från mottagningsperioden. Föremål måste vara oanvända i originalförpackningen och i återförsäljningsbar skick. Stick inte några etiketter eller anteckningar direkt på produktens förpackning eftersom vi inte kan återbetala beställningen. Om varorna erhålls tillbaka i ett otillfredsställande skick kan ett belopp dras av från återbetalningen för att återspegla det belopp med vilket ordervärdet har minskats. Alla returnerade artiklar ska åtföljas av avsändarens namn, adress, kontakt telefonnummer/orderfaktura och anledning till retur.

Var ska jag skicka min återkomst till?

Vänligen returnera din produkt till: AIANDI TEE 21, 74001 VIIMSI, ESTLAND

Är returfrakten gratis?

Var vänlig medveten om att returporten inte är kostnadsfritt och är kundens ansvar (såvida inte föremålet är felaktigt/skadat). Vi rekommenderar starkt att du använder en signerad tjänst, eftersom det är ditt ansvar att tills artikeln inte är med.

Hur lång tid tar det för mig att få mitt utbyte? (om tillämpligt).

Utbyten behandlas och skickas vanligtvis inom några dagar efter att vi fått tillbaka varorna. Vi kan byta ut objekt för en annan storlek eller färg beroende på lager status för det aktuella objektet vid behov.

Hur lång tid tar det att behandla min återkomst? (om tillämpligt).

När du returnerar något till oss, var noga med att ta med en anteckning eller ett brev som anger ditt namn, adress, kontakt telefonnummer, beställningsnummer och orsaken till att returnera varan.

I händelse av att vi inte tar emot dina returnerade varor, kommer vi att be dig att tillhandahålla bevis på att du postat från ditt postkontor eller tillämplig returplats. Vi förbehåller oss rätten att vägra återbetalning om du inte kan tillhandahålla postkvitto eller inte har följt de rekommenderade returinstruktionerna.

Så snart din retur har kommit till vårt lager, det ska behandlats av vårt team. Vi kommer att utfärda din återbetalning eller behandla ditt utbyte så snart som möjligt. I det osannolika fallet att du inte hör från oss inom tio dagar efter att du returnerar din vara, vänligen kontakta oss på +372 600 8969 för hjälp.

Alla bidrag återbetalas till den ursprungliga betalningsmetoden och i den ursprungliga valutan.

Se till att du berättar om ditt ursprungliga beställningsnummer, vilka artiklar du har returnerat och eventuella leverans referensnummer om och när du kontaktar oss.

Din bank kan ta 3-7 arbetsdagar innan din återbetalning visas på ditt konto.

Din fråga besvaras inte här?

Om du behöver mer information, ring oss på +372 600 8969 eller alternativt kan du maila oss på info@taheoutdoors.com